Labaš s.ro.

V spoločnosti Labaš s.r.o. som pôsobil viac než 5 rokov a za ten čas sme vytvorili viacero krásnych projektov. Kampaň s Anastasiyou Kuzminovou, ochutnávkové eventy na podporu nových maloobchodných predajní, či nových produktov privátnych značiek, veľké eventy pre Medzinárodný maratón mieru, prieskumy spokojnosti zákazníkov, charitatívne projekty, podpora útulkov. Okrem offlineových aktivít som manažoval správu profilov na sociálnych sieťach Facebook, Instagram a Youtube.

Pepsi roadshow

S agentúrou Idea Element som dlhodobo spolupracoval nielen na eventoch pre spoločnosť Labaš, ale spoločne sme riešili viacero roadshow pre značky Oral-B, alebo Pepsi. Práve Pepsi roadshow bol skvelý nástroj zistiť správanie zákazníkov a vďaka priamemu kontaktu sme vedeli lepšie precítiť rozhodovanie a správanie sa zákazníkov.

Dr.MAX eventy

V spolupráci s agentúrou Goosberry som pre spoločnosť DR.MAX zabezpečoval polepy a POS materiály pre všetky lekárne DR.MAX v rámci Slovenska. Bol som hlavnou osobou pri ich grafických návrhoch, pri korekciách, schvaľovaní a distribúcii. Naopak spoločne s Idea Element a Packy advertising sme zabezpečovali eventy pre lekárne DR.MAX po celej krajine.

Deň otvorených dverí DPB

Počas intenzívneho pôsobenia v Dopravnom podniku Bratislava som sa postaral o eventy pre širokú verejnosť. V Deň otvorených dverí sme privítali za bránami depa Hroboňova okolo 2000 zvedavcov, pre ktorých bolo nutné zabezpečiť všetko potrebné tak, aby sa v tomto areáli cítili komfortne.

Deň detí DPB

Deň detí v depe Krasňany bol o to náročnejší, že 4000 fanúšikov dopravy hlavného mesta sa v areáli tohto depa pohybovalo aj pomedzi pohybujúce sa električky. Preto bolo nesmierne dôležité zdvojnásobiť bezpečnosť, keďže hlavnými účastníkmi akcie boli deti. Všetko sa dá zvládnuť so správnym plánovaním a dokonalým načasovaním.

Propagačné eventy Yakimasport

Vďaka dobrým a dlhoročným kontaktom sa mi podarilo pomáhať s eventami spoločnosti Yakimasport, ktorá je výhradným dodávateľom športových potrieb pre Slovenskú a Českú republiku. Účelom eventov je propagácia značky Yakimasport na regionálnej úrovni a získavanie kontaktov potenciálnych zákazníkov, športových klubov, ktoré potrebujú doplniť, či obmeniť tréningové pomôcky pre členov.

Fokus optika eventy

Ako marketingový manažér bolo mojou úlohou okrem iného vytvoriť eventovú stratégiu  pre sieť optík FOKUS. Vytvorili sme logiku eventov od zíkladov,  tématický koncept kolesa šťastia v tvare okuliarov, ktorý sme aplikovali priamo na mieste konania eventu. Zákazníci mohli vyhrať hodnotné ceny priamo na mieste. Účelom eventov bola registrácia nových členov do FOKUS klubu a podpora obratovosti optiky, kde sa event konal. Okrem eventových výstupov sme aktívne využívali online podporu sociálnych sietí a rozposielanie SMSiek prostredníctvom marketlocatoru.

kontaktujte ma

Stačí už len krok k našej spolupráci

adresa

Trenčianska 27, Bratislava – Ružinov, 82109

Mobil

+421 917 300 958

email

sotakondrej@gmail.com